Este posibil ca livrarea să întârzie și ca timpul de așteptare pentru a fi preluat de un consultant Relații Clienți să fie mai mare din cauza restricțiilor cauzate de COVID-19.
Facem tot posibilul pentru a-ți livra comanda la timp. Cu toate acestea, pot apărea întârzieri la livrare din cauza situației cauzate de pandemie. Depunem toate eforturile pentru a le reduce.
Aștepți să fii preluat de un consultant Relații Clienți? Timpul de așteptare se poate prelungi. Te rugăm să fii înțelegător cu operatorii noștri care fac tot posibilul să te ajute.

Mulțumim pentru înțelegere,
Echipa 50 style

Retur / schimb produse cumpărate în magazinul online

Poți returna sau schimba cu ușurință toate comenzile expediindu-le către depozit, la adresaindicată în formular. Pentru aceasta, urmează instrucțiunile relevante de pe site-ul nostru,pe care le găsești la secțiuneaschimb, retur și reclamații.

Realizarea comenzii - posibile întârzieri la livrare

Facem tot posibilul să îți ajungă comanda la timp. Cu toate acestea pot apărea întârzieri lalivrare pe care încercăm să le minimalizăm. Situația de față este nouă și pentru noi.Mulțumim pentru înțelegere.

Vă recomandăm plata online securizată pentru toate comenzile.

SCHIMB, RETUR, RECLAMAȚII

SCHIMBAREA PRODUSELOR


Ai ales o mărime greșită? La 50style.ro poți schimba fără probleme, în termen de 30 de zile,încălțămintea sau îmbrăcămintea cumpărată cu o altă mărime a aceluiași model de produs (cod produs).

Cel mai frecvent motiv pentru schimbarea sau returul produselor este alegerea mărimii nepotrivite. Teîndemnăm să citești cu atenție informațiile din ghidurile noastre, care te vor ajuta să alegi mărimea potrivită:Tabel mărimi,Cum se măsoară lungimea piciorului?,Cum alegi mărimea potrivită?

Pentru siguranța clienților noștri, în contextul restricțiilor impuse temporar, la moment avem disponibilăurmătoarea modalitate de schimb a produselor:

Schimbarea produselor prin poștă sau curier:

  1. Verifică dacă mărimea pentru care vrei să schimbi produsul este disponibilă pe 50style.ro.
  2. Completează formularul de retur/schimb pe care l-ai primit împreună cu factura electronică prine-mail. De asemenea, poți descărca formularul de retur/schimb aici:formularul deretur/schimb.
  3. Trimite produsul (produsele) împreună cu formularul de retur/schimb la adresa (în cel mult 30 de zilede la data livării produselor):

    No Limit (50STYLE RETURN) c/o.
    FANCourier Oradea Hub

    Str. Ogorului, nr. 3G,
    Oradea, 410554 România.
    Cu adnotația "50style.ro -schimb"

    Coletul trebuie trimis cu posibilitate de deschidere la livrare, în caz contrar va fi refuzat.Mulțumim pentru înțelegere.
  4. După ce vom primi coletul, în câteva zile (maxim 14 zile lucrătoare) îți vom expedia mărimeasolicitată și vom suporta cheltuielile de livrare. În momentul în care curierul va prelua comanda, veiprimi pe e-mail numărul de tracking, care îți va permite să urmărești statusul comenzii online.

IMPORTANT:

  • Produsele din colet trebuie împachetate atent pentru a evita orice deteriorare în timpul transportului.

  • Pentru schimbarea produselor prin poștă/curier, costul expedierii este suportat de tine.

  • Compania de curierat este alegerea clientului. Pentru siguranță, îți recomandăm serviciile de curieratrapid.

  • NU primim coletele trimise prin Poșta Română cu opțiunea de ridicare de la oficiile poștale.

  • Schimbul produselor se realizează în doi pași: retragerea din contractul de vânzare a produsului pe caredorești să-l schimbi și, ulterior, încheierea contractului de vânzare a noului produs ales.

  • În situația în care nu va fi posibil schimbul produsului pe motiv că mărimea selectată, pentru care sedorește înlocuirea, nu mai este disponibilă în depozitul nostru, se va realiza doar unul dintre pașiiprocedurii de schimb, și anume retragerea din contract.

  • Îți vom vira suma pe care ai plătit-o pentru produsul returnat, în contul indicat de tine în formularulde retur.

  • În cazul în care nu este specificat în formularul de retur/schimb motivul, precum retragerea dincontractul de vânzare sau înlocuirea produsului/produselor achiziționate sau nu se indică mărimea pentrucare se dorește înlocuirea, returul tău va fi echivalat cu retragerea din contractul de vânzare, iarsuma pe care ai plătit-o pentru produsele returnate îți va fi virată în contul indicat de tine înformular.

  • Atenție! Pentru a schimba un produs, acesta trebuie să fie returnat în aceeași stare în care a fostprimit (trebuie să aibă toate etichetele intacte și documentația aferentă, să nu prezinte urme deutilizare), în ambalajul original.

RETURUL PRODUSELOR ȘI RETRAGEREA DIN CONTRACT


Poți returna produsele cumpărate din magazinul online 50style.ro fără a invoca vreun motiv, întermen de 30 de zile de la data livrării comenzii.

Pentru siguranța clienților noștri, în contextul restricțiilor impuse temporar, la moment avem disponibilăurmătoarea modalitate de retur a produselor:

Returul produselor prin poștă sau curier, astfel:

  1. Completează declarația privind retragerea benevolă din contractul de vânzare-cumpărare. Poți folosiformularul pe care l-ai primit pe e-mail împreună cu factura electronică sau poți descărca formularulaici (documentul în format PDF).
  2. Trimite produsul/produsele în aceeași stare în care le-ai primit (trebuie să aibă toate eticheteleintacte și documentația aferentă, să nu prezinte urme de utilizare), în ambalajul original, însoțite dedovada achiziției (factura) la adresa de mai jos:

    No Limit (50STYLE RETURN) c/o.
    FANCourier Oradea Hub
    Str. Ogorului, nr. 3G,
    Oradea, 410554 România.
    Cu adnotația "50style.ro -retur"

    Coletul trebuie trimis cu posibilitate de deschidere la livrare, în caz contrar va fi refuzat.Mulțumim pentru înțelegere.

  3. Introdu în colet declarația scrisă privind retragerea benevolă din contractul de vânzare-cumpărare,completată și semnată de tine.
  4. Pentru trimiterea produselor prin poștă/curier, costul expedierii este suportat de tine.
  5. După primirea coletului cu produsul returnat, verificarea acestuia și acceptarea returului,contravaloarea comenzii returnate va fi rambursată prin virament în contul tău bancar. Dacă nu deții uncont bancar te rugăm să indici detaliile contului bancar al unei persoane de încredere pentru a efectuatransferul.Este foarte important să indici în formularul de retur numărul corect al contului bancar în carevrei să-ți returnăm banii.
  6. Rambursarea va fi facută prompt, în termen de 14 zile lucrătoare din momentul acceptării returului decătre depozitul 50style.ro.

IMPORTANT:

50style.ro le oferă clienților săi un termen suplimentar pentru a se retrage din contract și areturna produsele achiziționate! Fără a afecta drepturile consumatorilor prevăzute de reglementările naționaleși europene, clientul se poate retrage din contract, în termen de 30 de zile de la data intrării în posesiabunurilor.

Reține faptul că produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit.Produsul trebuie manevrat și probat numai în măsura în care este posibil în magazinul fizic (de exemplu,clientul poate doar să probeze produsul, nu să îl și folosească).

Reclamația produselor achiziționate pe 50style.ro


Pentru toate articolele din magazinul online 50style.ro, vânzătorul răspunde în baza garanției detoate defectele produselor comercializate, conform legislației naționale și europene, pentru o perioadă de 2 anide la data intrării cumpărătorului în posesia bunurilor.

Pentru siguranța clienților noștri, în contextul restricțiilor impuse temporar, la moment avemdisponibilă următoarea modalitate pentru depunerea reclamațiilor:

Trimiterea reclamației prin poștă/curier

Completează formularul de reclamație pe care l-ai primit împreună cu factura electronică prine-mail (sau formularul disponibilaici).

  1. Expediază produsul împreună cu formularul de reclamație la adresa de mai jos:

    No Limit (50STYLE RETURN) c/o.
    FANCourier Oradea Hub

    Str. Ogorului, nr. 3G,
    Oradea, 410554 România.
    Cu adnotația "50style.ro -reclamație"

  2. În reclamație clientul poate solicita următoarele: înlocuirea produsului cu altul nou, reparareaprodusului, reducerea prețului, retragerea din contract (în cazul în care defectul este semnificativ).
  3. Vom răspunde reclamației tale în termen de 14 zile de la data primirii acesteia.

IMPORTANT:

  1. Pentru a accepta o reclamație avem nevoie de următoarele informații: descrierea defectului, data lacare a fost observat, cererea prevăzută în baza garanției și datele tale personale. Îți sugerăm săcompletezi formularul nostru. (descarcădocumentul PDF)
  2. Dacă alegi să expediezi reclamația prin poștă/curier, costurile vor fi suportate de către tine.
  3. NU primim coletele trimise prin Poșta Română, cu opțiunea de ridicare de la oficiile poștale sau prinpoștă/curier cu plată ramburs.
  4. În cazul unei reclamații soluționate favorabil, costurile aferente returului bunurilor îți vor firambursate în același mod valabil pentru cazul retragerii din Contractul de Vânzare.

La adresa http://ec.europa.eu/consumers/odr este disponibilă o platformă online pentrusoluționarea litigiilor dintre consumatori și comercianți (așa-numita platformă ODR). Această platformă este unsite web care le permite consumatorilor să se familiarizeze cu informații generale privind soluționarealitigiilor care apar în urma încheierii unui contract prin intermediul internetului, pe o altă cale decâtsesizarea instanțelor competente (de exemplu prin mediere sau prin arbitraj). Prin intermediul platformei, poțisă trimiți reclamația unui organism de soluţionări alternative a litigiilor și să atașezi documentele relevante.

înapoi