SCHIMB, RETUR, RECLAMAȚII

SCHIMBAREA PRODUSELOR


Ai ales o mărime greșită? La 50style.ro poți schimba fără probleme, în termen de 30 de zile, încălțămintea sau îmbrăcămintea cumpărată cu o altă mărime a aceluiași model de produs (cod produs).

Cel mai frecvent motiv pentru schimbarea sau returul produselor este alegerea mărimii nepotrivite. Te îndemnăm să citești cu atenție informațiile din ghidurile noastre, care te vor ajuta să alegi mărimea potrivită: Tabel mărimi ,Cum se măsoară lungimea piciorului? ,Cum alegi mărimea potrivită?

Pentru siguranța clienților noștri, în contextul restricțiilor impuse temporar, la moment avem disponibilă următoarea modalitate de schimb a produselor:

Schimbarea produselor prin poștă sau curier:

  1. Verifică dacă mărimea pentru care vrei să schimbi produsul este disponibilă pe 50style.ro.
  2. Completează formularul de retur/schimb pe care l-ai primit împreună cu factura electronică prine-mail. De asemenea, poți descărca formularul de retur/schimb aici: formularul de retur/schimb.
  3. Trimite produsul (produsele) împreună cu formularul de retur/schimb la adresa (în cel mult 30 de zile de la data livării produselor):

    No Limit (50STYLE RETURN) c/o.
    FANCourier Oradea Hub

    Str. Ogorului, nr. 3G,
    Oradea, 410554 România.
    Cu adnotația "50style.ro -schimb"

    Coletul trebuie trimis cu posibilitate de deschidere la livrare, în caz contrar va fi refuzat. Mulțumim pentru înțelegere.
  4. După ce vom primi coletul, în câteva zile (maxim 14 zile lucrătoare) îți vom expedia mărimea solicitată și vom suporta cheltuielile de livrare. În momentul în care curierul va prelua comanda, vei primi pe e-mail numărul de tracking (awb), care îți va permite să urmărești statusul comenzii online.

IMPORTANT:

  • Produsele din colet trebuie împachetate atent pentru a evita orice deteriorare în timpul transportului.

  • Pentru schimbarea produselor prin poștă/curier, costul expedierii este suportat de tine.

  • Compania de curierat este alegerea clientului. Pentru siguranță, îți recomandăm serviciile de curierat rapid.

  • NU primim coletele trimise prin Poșta Română cu opțiunea de ridicare de la oficiile poștale.

  • Schimbul produselor se realizează în doi pași: retragerea din contractul de vânzare a produsului pe care dorești să-l schimbi și, ulterior, încheierea contractului de vânzare a noului produs ales.

  • În situația în care nu va fi posibil schimbul produsului pe motiv că mărimea selectată, pentru care sedorește înlocuirea, nu mai este disponibilă în depozitul nostru, se va realiza doar unul dintre pașii procedurii de schimb, și anume retragerea din contract.

  • Îți vom vira suma pe care ai plătit-o pentru produsul returnat, în contul indicat de tine în formularul de retur.

  • În cazul în care nu este specificat în formularul de retur/schimb motivul, precum retragerea din contractul de vânzare sau înlocuirea produsului/produselor achiziționate sau nu se indică mărimea pentru care se dorește înlocuirea, returul tău va fi echivalat cu retragerea din contractul de vânzare, iar suma pe care ai plătit-o pentru produsele returnate îți va fi virată în contul indicat de tine în formular.

  • Atenție! Pentru a schimba un produs, acesta trebuie să fie returnat în aceeași stare în care a fost primit (trebuie să aibă toate etichetele intacte și documentația aferentă, să nu prezinte urme de utilizare), în ambalajul original.

RETURUL PRODUSELOR ȘI RETRAGEREA DIN CONTRACT


Poți returna produsele cumpărate din magazinul online 50style.ro fără a invoca vreun motiv, în termen de 30 de zile de la data livrării comenzii.

Pentru siguranța clienților noștri, în contextul restricțiilor impuse temporar, la moment avem disponibilă următoarea modalitate de retur a produselor:

Returul produselor prin poștă sau curier, astfel:

  1. Completează declarația privind retragerea benevolă din contractul de vânzare-cumpărare. Poți folosi formularul pe care l-ai primit pe e-mail împreună cu factura electronică sau poți descărca formularul aici ( documentul în format PDF).
  2. Trimite produsul/produsele în aceeași stare în care le-ai primit (trebuie să aibă toate etichetele intacte și documentația aferentă, să nu prezinte urme de utilizare), în ambalajul original, însoțite de dovada achiziției (factura) la adresa de mai jos:

    No Limit (50STYLE RETURN) c/o.
    FANCourier Oradea Hub
    Str. Ogorului, nr. 3G,
    Oradea, 410554 România.
    Cu adnotația "50style.ro -retur"

    Coletul trebuie trimis cu posibilitate de deschidere la livrare, în caz contrar va fi refuzat. Mulțumim pentru înțelegere.

  3. Introdu în colet declarația scrisă privind retragerea benevolă din contractul de vânzare-cumpărare,completată și semnată de tine.
  4. Pentru trimiterea produselor prin poștă/curier, costul expedierii este suportat de tine.
  5. După primirea coletului cu produsul returnat, verificarea acestuia și acceptarea returului, contravaloarea comenzii returnate va fi rambursată prin virament în contul tău bancar. Dacă nu deții un cont bancar te rugăm să indici detaliile contului bancar al unei persoane de încredere pentru a efectua transferul.Este foarte important să indici în formularul de retur numărul corect al contului bancar în care vrei să-ți returnăm banii.
  6. Rambursarea va fi facută prompt, în termen de 14 zile lucrătoare din momentul acceptării returului decătre depozitul 50style.ro.

IMPORTANT:

50style.ro le oferă clienților săi un termen suplimentar pentru a se retrage din contract și areturna produsele achiziționate! Fără a afecta drepturile consumatorilor prevăzute de reglementările naționale și europene, clientul se poate retrage din contract, în termen de 30 de zile de la data intrării în posesia bunurilor.

Reține faptul că produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. Produsul trebuie manevrat și probat numai în măsura în care este posibil în magazinul fizic (de exemplu, clientul poate doar să probeze produsul, nu să îl și folosească).

Reclamația produselor achiziționate pe 50style.ro


Pentru toate articolele din magazinul online 50style.ro, vânzătorul răspunde în baza garanției detoate defectele produselor comercializate, conform legislației naționale și europene, pentru o perioadă de 2 anide la data intrării cumpărătorului în posesia bunurilor.

Trimiterea reclamației prin poștă/curier

Completează formularul de reclamație disponibilaici).

  1. Expediază produsul împreună cu formularul de reclamație la adresa de mai jos:

    No Limit (50STYLE RETURN) c/o.
    FANCourier Oradea Hub

    Str. Ogorului, nr. 3G,
    Oradea, 410554 România.
    Cu adnotația "50style.ro -reclamație"

  2. În reclamație clientul poate solicita următoarele: înlocuirea produsului cu altul nou, repararea produsului, reducerea prețului, retragerea din contract (în cazul în care defectul este semnificativ).
  3. Vom răspunde reclamației tale în termen de 14 zile de la data primirii acesteia.

IMPORTANT:

  1. Pentru a accepta o reclamație avem nevoie de următoarele informații: descrierea defectului, data lacare a fost observat, cererea prevăzută în baza garanției și datele tale personale. Îți sugerăm săcompletezi formularul nostru. (descarcădocumentul PDF)
  2. Costurile de expediere a reclamației prin poștă/curier vor fi suportate de către tine.
  3. NU primim coletele trimise prin Poșta Română, cu opțiunea de ridicare de la oficiile poștale sau prin poștă/curier cu plată ramburs.
  4. În cazul unei reclamații soluționate favorabil, costurile aferente returului bunurilor îți vor fi rambursate în același mod valabil pentru cazul retragerii din Contractul de Vânzare.

La adresa http://ec.europa.eu/consumers/odr este disponibilă o platformă online pentru soluționarea litigiilor dintre consumatori și comercianți (așa-numita platformă ODR). Această platformă este unsite web care le permite consumatorilor să se familiarizeze cu informații generale privind soluționarea litigiilor care apar în urma încheierii unui contract prin intermediul internetului, pe o altă cale decât sesizarea instanțelor competente (de exemplu prin mediere sau prin arbitraj). Prin intermediul platformei, poțisă trimiți reclamația unui organism de soluţionări alternative a litigiilor și să atașezi documentele relevante.

înapoi